Årets lista: 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Förlovade mig! ♥

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej tack godegud

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Spanien 2 gånger, England och Norge

6. Är det något du saknade år 2012 som du vill ha år 2013?
Åhnej, med Axel, fina vänner och familjen blev det mitt bästa år hitills. Men är nästan säker på att 2013 kommer bli grymt!

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
12.12.12

8. Vad var din största framgång 2012?
Jag lärde känna mig själv ännu bättre.

9. Största misstaget?
Hmmm.. kan faktiskt inte komma på något stort misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk en J*VLA massa.. Hoppas på ett friskt 2013

11. Bästa köpet?
Spanienresan med hjärtat och Macbooken haha.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Fikor och godis på helgerna

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Väldigt mycket. Men KÖRKORTET står högt upp på listan!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Euphoria - Loreen
Där Palmerna bor - Medina
Ai Se Eu Te Pego - Michel Teló
Overboard - Justin Bieber

15. Hur tillbringade du julen?
På dagen var vi hos Axels pappa och på kvällen var vi med min familj!

16. Favoritprogram på TV?
Ensam mamma söker, Jersey shore..

17. Bästa boken du läste iår?
Oj.. har jag läst någon iår?! Kan inte komma på någon faktiskt förutom en vanlig deckare.

18. Största musikaliska upptäckten?
Lyssnar på så himla olika, bryr mig sällan om vilken artist det är. Men måste väl säga Maskinen, fastnade för dom och har lyssnat på dom en del iår.

19. Årets bästa film?
The lucky one. 

20. De bästa nya människorna du träffade?
Underbaraste arbetskollegorna i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: