Oturshelg

Igår kväll trampade jag på nått vasst, men trodde det var en liten sten för stenar verkar älska vår lägenhet haha. Men så såg jag att det började blöda lite och det gjorde svinont när jag tryckte lite lätt på såret. Men det gick inte att få ut något med pincetten, och det lät som glas när jag kom när med den. Så Axel ringde sin mamma och bad henne komma hit idag på morgonen med lite bättre verktyg då hon är sjuksköterska.
 
Så vi ringde direkt när vi vaknade, och ja det satt verkligen något där för ush vad det kändes när jag la min tyngd på foten.. Och det var ingen tvekan på varför jag hade haft så ont när Ingrid fick ur den, riktigt stor och spetsig... Ush, det var inte skönt för den hade ju började vandra in i foten.
 
Sen skulle jag tända lite ljus och efter så står jag och håller i tändaren och pratar med Axel. Sen vet jag inte vad jag skulle göra, men jag råkar trycka den på ovansidan av handen så jag får ett brännmärke. Såå ont! 
 




Kommentarer
Skrivet av: Maia

Alltså jag fick rysningar :((( glas i foten är ju värsta mardrömmen!!

2013-12-02 | 08:50:24
URL: http://maialundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: