Helgen i bilder

Har övningskört så sjuukt mycket nu under helgen! Jag hade körlektion i torsdag, i fredags körde jag runt hela orust och hämtade brodern hos en kompis där ute. Igår körde jag när vi skulle hämta Axel i Uddevalla, så körde massa motorväg igår! Får passa på nu när jag är ledig, körlektion imorgon också. FYLLER JU 18ÅR OM 16 DAGAR! ♥

Efter att ha kollat på film med Simon, Maia och Axel i mitt rum i min pyttelilla soffa så insåg vi att jag hade en alldeles för liten soffa. Den hade även gått sönder när några hade sovit i den så behövde ändå en ny bäddsoffa. Så igår hittade jag en på blocket, så åkte och kollade på den. Det slutade med att pappa och en gubbe fick bära ner den 3 våningar utan hiss, haha! Så nu står den så fint i mitt rum.



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Ja jädra jobbigt var det men bra blev det :)

2012-01-08 | 20:05:32
Skrivet av: Tilda och Olivia

fin blogg ;)

2012-01-08 | 20:32:21
URL: http://goldentails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: