När sminket rinner..

När jag skrattar så börjar tårarna rinna på mig... vilket kan vara sjuuuukt störande om man har smink ;) Hahaha.
Igår kväll så var vi på kalas hos mormor, och mamma hade med sig iPaden så kusinen kunde roa sig. Men det blev så att även jag hade det sjukt kul....

Jag öppnade PhotoBoth när min kusin satt i mitt knä och satte på nån effekt och bara satt och vred  o vände... men det roliga var när hon började äta godis, hon brydde sig liksom inte om att hon såg väldigt konstig och rolig ut på skärmen utan hon satt där och åt i lugn och ro medan jag bröt ihop av garv... tårarna sprutade och sminket rann så jag blev helt randig i ansiktet... Hahhah ni förstår nog kanske inte hur sjukt kul det såg ut när hon satt där helt orörd, mumsade på godis.. tillslut kom hon på att det såg väldigt konstigt ut och gjorde roliga miner med munnen samtidigt som hon åt.... jag är kanske bara väldigt lättroad!


Kommentarer
Skrivet av: Jonatan

Nammen älsklingen itne gråta ! :P hihi !<3<3<3<3<3

2011-05-21 | 19:23:20
URL: http://Älskarsinnathalie.love.you

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: