We have One brain ♥

Det är helt sjukt hur lika vi är, du och jag Maia!

När jag satt på bussen hem idag från dig så tänkte jag på vilken underbar kväll jag hade haft med dig om hur vi verkligen pratade om allt mellan himmel och jord!
Och tänkte på hur jag både kommer bli glad och ledsen om du kommer in på Pilotgymnasiet, otroligt glad för din skull om du för göra det du vill men samtidigt så ledsen av att min bästa Twin flyttar!

Så tänkte jag att jag borde göra ett inlägg om hur bäst du är.. och vad får man se när man kollar på din blogg? Ett Underbart inlägg! Jag blev helt tårögd när jag läste. Du är bara så bäst och jag vill verkligen inte mista dig!

Vi har bråkat som gatan och sen blir kompisar direkt, precis som du säger. Och det är det jag älskar med dig! Du bryr dig verkligen om mig och tänker på mitt bästa medan jag gör misstag så det knakar...

Vi är som B1 och B2 vi tänker samma, säger samma och tycker otroligt lika!
Och alla dina egobilder som fyller min mobil, haha du är sååå grym!


Du är en bästavän och twin för livet! ♥


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Kärlek till dig Natha.

2011-01-16 | 16:06:40
URL: http://http//:maialundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: