Lite smålångt inlägg!

Tanken var den att jag skulle blogga igår, jag var hemma själv och hade det grymt soft. Men jag låg och kollade först på The hills-avsnitt, avsnitt efter avsnitt. Sedan fixade jag lite mat; köttbullar och pasta, haha. Efter det kollade jag på Paradise Hotel Danmark- avsnitt och när jag väl börjar kolla på det så slutar jag aldrig, så det blev aldrig att jag tog en paus för lite bloggning.

Men min fredagkväll var mysig, jag var ensam hemma och på nått sätt så tycker jag det är grymt skönt. Så även om jag frös för det var så kallt i huset och var sugen på pizza men inte orkade gå och köpa det så var det härligt. Gjorde en liten kladdkaka men käkade först upp typ halva smeten så blev en väldig liten kaka när den var klar ;)


Men, jag hade grymt svårt för att somna.. antagligen för att jag skulle ha funkykidz-show idag. I alla fall så när jag väl hade somnat så vaknar jag av ett väldigt högt ljud och fattade inte vad det var.. men tillslut så var jag tillräckligt vaken för att förstå att det var min pappas väckarklocka. Men det jag inte förstod var att varför hade han satt på den klockan fem, på en lördag, när han inte ens är hemma?

Funkykidz-showen gick jättebra och jag är så stolt över mina små funkykidzare som är så söta. Mina två yngsta grupper var spöken och astronauter/rymdvarelser, så söta att jag ville käka upp dom, haha! Tänk att det redan gått en termin sedan vi hade våran första Show, och vad alla har utvecklats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: