3e januari, 21 dagar kvar

Jag har vart inne i värmen i en halvtimma men mina ben är fortfarande djupfrysta..
Jag satt framför tvn i pjamas fortfarande när kl var 15 och tänkte att om jag skulle sitta här en liten stund till så kommer jag aldrig ur pjamasen och inte utanför dörren heller. Så jag drog på mig kläder och stoppa ipod-lurarna i öronen och tog mig en lång promenad, och det känns riktigt skönt nu :)
Jag hade mössa, halsduk och varm jacka, men på benen hade jag bara jeans och det känns! ;)

btw så är det bara 21 dagar till jag fyller 16år! :)


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Det är exakt en månad kvar tills jag fyller år idag hihi :D

2010-01-04 | 20:00:56
URL: http://maialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: