Oonsdag, 24feb

Jag vart sjuk nästan hela förra veckan, är fortfarande inte riktigt bra.. går runt o har en jobbig hosta. Som jag tyvärr smittat Maia med, iofs är vi inte så rädda att man ska bli smittad när någon av oss hostar eftersom vi har samma förkylning ;)
Jag vart hemma i måndags, men igår va jag tvungen att dra mig till skolan .. jag vart ju sjuk en vecka innan sportlovet också så inte så smart att missa..

Men jag har väl inget intressant att komma med, den tråkiga snön ligger kvar som hos alla andra. Men vissa dagar är det i alla fall soligt och solen värmer lite så det är skönt.

Jag (mamma) har fixat Spotify premium nu så jag kan ha det på mobilen :D Underbart!
Just one problem.. jag och brorsan använder samma inloggning, så när man är i skolan och lyssnar på musik så kan man helt plötsligt bli ut kickad .. alltså brodern loggar in och ska lyssna. Så kan vi hålla på ett tag innan någon tröttnar ;) Dagens i-landsproblem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: