Sommarlovet är slut

Här ekar det tomt! (och nu kommer ett tråkigt inlägg utan bild..) Men jag har inte orkat logga in här ens.. jag har vart sjuk enda sedan jag skrev sist! När jag vart hemma hos Maia så kände jag att jag hade ont i hela kroppen och det visade sig att jag hade feber..

Nu har jag börjat skolan och det känns faktiskt riktigt bra! Jag hostar som en galning och stackars alla som måste stå ut med det.. men klassen verkar grym, vi är 5 tjejer och 22 killar ;) Jag går alltså Teknik.

Idag har vi haft massa lära-känna-lekar så nu kan man lite fler namn! Imorgon börjar vi gå efter schemat, men har en sovmorgon till 11.30 imorgon så det är inte så farligt ;)

Nej nu ska jag hosta vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: