Droppar

Igår var en riktigt slö dag, pappa kom och väckte mig först kvart i 1 och undrade om jag ville med ut och fota, men just då var jag mer sovande än vaken så jag sa att jag hellre ville ligga kvar och sova en stund till. Men kl 1 då var min blåsa helt fullproppad så då var jag tvungen att gå upp iaf.
Sen tog vi en promenad ner till samhället och åt lite lunch, friterade calamares, mumms!

Idag har jag, mami och papi vart på Habaneras (ett köpcenter) och shoppat. Det var våran julklapp till pappa, haha, ja alltså han har knappt några jeans så vi tyckte att han behövde lite fler, så vi åkte dit. Jag köpte även ett par snygga jeans på Pull and Bear och en snygg jeans kjol på Stradivarius, kan lägga in bilder på de imorn.



några bilder som jag tog idag, brorsan gick runt och vattnade blommorna och då blev det så fina droppar :)
ne nu är jag tröött! godnattgodnatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: