Virrig?

Snurriga najtan asso.. jisses vad trött jag blir på mig själv, det är inte bara nycklar och annat som jag tappat bort, utan nu mitt minnes kort till kameran ;)

Mitt minneskort låg vid datan osså tänkte jag 'nu ska jag gå och sätta i det i kameran, för annars så försvinner det' Så jag gick till mitt rum, och därefter kommer jag inte ihåg vad jag gjorde med det. Kameran låg vid datan men det såg inte jag så jag gick tillbaka för att hämta mitt minneskort, men då kom jag inte ihåg vart jag lagt det.. så tröttsamt!

Får fortsätta leta, men jag har kollat igenom varenda rum, men inget kort :(

Ajja., idag kmr morfar, sen ska vi nog ut och äta för vi har ingen svensktv för tillfället, det funkar liksom inte.


Kommentarer
Skrivet av: Itmira

Men har du inte kollat i selmas mage då för där

Finns ju allt möjligt som tex en ericsson ha ha ha

2009-02-27 | 18:33:26
Skrivet av: Elin [ n e v n a r i e n ]

tack! :D Jag gillar denna och den jag hade innan den förra :) Fast denna är mer pillig ;)

2009-02-27 | 18:57:03
URL: http://nevnarien.se/
Skrivet av: NAJTAN [SVAR]

Itmira; hahahah smart ;)



Elin; Ja den var också väldigt fin :)

2009-02-27 | 23:54:42
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: