Vad gör jag uppe?

Här sitter jag och kollar facbook och skriver ett inlägg här när jag egentligen borde sova eftersom jag ska upp tidigt imorn :O
Imorn ska jag klippa mig redan vid 9 (!) Tiiiidigt ;)

Sen vart det meningen att jag skulle på utbildning, som jag skrev för ett tag sedan så var jag på sporlife och pratade med chefen där. 
För jag ska nämligen utbilda mig till Funkykidzinstruktör, det är dans för barn mellan 4-12 år :)
Jag tycker det ska bli skitskoj! :D Men så vart den utbildningen nu i helgen överbokad, så vi som ska börja köra Funkykidz till våren ska ha en utbildning antingen nu i höst eller i januari. Lite surt eftersom jag var inställd på att ha det nu, menmen det blir nog jättebra :)

Ne nuu måste jag nog sova! 
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: