Photoshopnördat

Ja, dålig uppdatering har det vart här, men jag har inte hunnit med.
I torsdags var det massor med pluggande, igår vart det mys med familjen och så :)
Idag har jag och päronen vart och tränat, inte spinning utan styrketräning, har inte gjort det tidigare. Men idag så tänkte vi att vi behöver köra lite styrketräning, så vi sa att vi vorde göra det typ en gång i veckan.

Sen har jag suttit vid Photoshop nästan hela eftermiddagen. Har PS på den stationära datorn, men där sitter jag ju oftast inte och har aldrig riktigt satt mig in i det alltså jag kan typ nada ;)
Men så jag fick ps utav mammas kollega igår (tack!) så jag har kollat på moderskeppets filmer.


bild; Orginalbilden togs i somras, "modellen" är brosan och jag tog fotot.
Väldigt fejkad bild, men kul vart det.

Nu ska jag kolla på tv med pappa och brorsan :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: