Liggande bilder hur brett?

Åh jag blir irriterad över mig själv, jag älskar att blogga, men ändå så förtränger jag det i min lilla hjärna. Där av den fantastiska uppdateringen haha.. Men jag hoppas jag blir påmind nu och kan försöka få in några inlägg i veckan istället för typ ett. 
 
Jag sitter och tentapluggar, man kan tro att jag inte gör annat, och ja så är typ fallet. 
Men måste pausa lite och skriva om min helg som jag kom på att jag glömt skriva om, och även förklara det föregående inlägget hehe. 
 
Jo i fredags så åkte jag till Maia i Götlaborg och hade en mysig kväll. Vi gick hem från centralen eftersom det var kulturnatta så det var en härlig promenad. På vägen stannade vi och köpte med oss indisk mat hem, väldigt smaskigt! Sen gjorde vi som typ alltid när vi ska kolla på tv/film så pratar vi mest och kollar på massa annat, haha, men åh vad jag älskar det. Sen så pratade vi om att det var sjukt att vi fortfarande inte töjt våra hål i öronen efter att ha snackat om det i drygt 2 år. Så vi bestämde oss helt enkelt för att åka och köpa töjningsringar dagen efter. Vi gick och la oss vid 4, haha. Sagt och gjort så åkte vi till Tribe där jag gjorde min industrialpiercing, och köpte ett startkit. Alltså vi ska bara töja till max 5-6mm vilket är väldigt litet, men snyggt! Men när jag kom hem så fick jag inte igenom den tillräckligt för att kunna sätta en stoppring bakom. Vilket störde mig extremt, hur mycket jag än försökte hehe. Så i måndags när jag skulle till osteopaten i Gbg så stannade jag till på Tribe och sa att jag behövde nått annat och förstod inte varför det inte funkade. Så visade det sig att jag försökte få igenom nästa ring, jag hade alltså fått fel. Dom är verkligen superbra att ha och göra med, så mycket lättad gick jag därifrån med den rätta ringen. 
 
I söndags gick jag och Axel på bio, The maze runner. Har velat se den så länge nu, och den var till och med bättre än jag förväntat mig! Så det var mysig avslutning på en bra helg. 
 
Nu måste jag fortsätta med pluggandet. Tenta på fredag, tagga!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: