Några blåmärken senare

I torsdags träffade vi Zebbe och hans tjej Sara. Vi åkte till en sjö där hans föräldrar bor och så åkte vi vattenskoter. Vi gjorde det förra året också vid svärföräldrarnas stuga, men då vågade jag aldrig köra haha. Jag åkte endast med bakom Viktor. Men iår efter att ha åkt bakom Viktor ett tag så kände jag mig redo för att styra. Det var sjukt kul, dock tycker jag nog att det är roligare att sitta bakpå.
 
Vi hade det himla härligt, det var en perfekt dag för att hänga vid en sjö. Jag och Viktor gjorde en härlig vurpa, haha. Jag frågade honom när han körde helt galet om han ville att jag skulle flyga av, en minut senare inser vi att detta inte kommer gå klart, vi kommer åka av. Sagt och gjort, fick en rejäl kallsup och några blåmärken.. haha!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: