Nya brillor

Har precis hämtat ut nya glasögonen. Helt okej nöjd med dom, men sjukt ovant med de nya glasen. Jag har både som sagt ett brytningsfel som jag inte haft tidigare och ökad styrka. Just nu så gungar allt, så kommer börja med att bara ha dom några timmar om dagen hemma. Känner att jag absolut inte kan kör bil med dom än haha. 
 
Nu ska jag åka till jobbet, sen är jag ledig 3 dagar i rad - första gången, wiho!
 
 
Jag undrar hur mycket reflektioner det blir om man inte väljer antireflex-behandlingen med tanke på att man alltid får reflektioner ändå... hehe
 


Kommentarer
Skrivet av: Mamma Maria

Så snygga! ❤️

Svar: Ja, jag är ganska nöjd med dom <3
Najtan

2016-09-10 | 08:04:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: