En solig ledig dag

Godmorgon!
Hade som sagt introduktionen i måndags och sen min första dag i tisdags. Mina handledare var väldigt goa så jag tror jag kommer få det väldigt bra dessa veckor. Tyvärr så är avdelningen väldigt mörk och tråkig så det känns lite som att man inte får luft haha. Det ska vara ljust och ljusa färger på väggarna, så det inte känns så instängt. Efter introduktionen och arbetsintervjun i måndags hämtade jag Linda och så beställde vi med oss sushi, vi fick fira att arbetsintervjun gick bra - ifall jag inte skulle få jobbet haha. Vi hade en mysig kväll med massa prat! Var ledig igår, men det var såklart utbildning i Melior, dokumenteringsprogrammet på NÄL. Så jag fick åka till NÄL ändå på eftermiddagen.. På kvällen fick jag äntligen tränat lite, ett riktigt roligt Body Pump-pass med en blanding av massa gamla låtar, med båda mina favoritinstruktörer. De ska tydligen köra samma pass nästa vecka så får se hur vi lägger schemat för praktiken, hoppas jag är ledig på kvällen hehe. 
 
Idag är jag också ledig så har praktik hela helgen men jag gör kväll imorgon, lördag dag och söndag kväll vilket känns väldigt skönt. Idag ska ta och läsa på om de sjukdomar och problem som är vanliga på avdelningen så jag kan hänga med lite lättare haha. Hoppas Linda är ledig också så vi kan ta en promenad i det fina vädret. För jag vill uuuuut!
 
Hoppas ni får en härlig torsdag mina vänner ♥ Ni får mina 3 senaste bilder på mobilen haha..
 
Alltså snapchats face swap-effekt kan ju vara den bästa face swapen haha.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: