Update

Det har vart fullt upp här så har inte hunnit blogga sen jag kom hem från Spanien. I fredags hann jag med en eftermiddag med saknade Linda. Hon har haft praktik hemma i Katrineholm så vi har inte träffats på flera veckor. Vi tog en lång promenad bland alla studentflak och grejer, sen fika. Efteråt åkte jag till Göteborg på examensfirande för bästa Maisan som tagit examen, sen hem till Trollhättan och fira studenter. Full rulle med andra ord. I lördags gjorde jag och Axel inte ett skit mer än att ligga i soffan och kolla på serier och film. Gårdagen spenderades med vänner och grill i det härliga vädret. 
 
Om en timma börjar mitt nya äventyr. Då kliver jag in på akutmottagningen som sjuksköterska och ska bli introducerad till en ny arbetsplats där jag hoppas och tror på extremt mycket utveckling för mig själv. Jag är livrädd samtidigt som jag är sjukt taggad. Jag har vart nervös hela helgen haha. Ska bli spännande att se vad det är för kollegor jag ska jobba med! Jag lovar att återkomma om min första dag. 
 
Ha en fin måndag mina vänner!
 
För 6år sedan gick vi ur 9an och nu står vi här med varsin examen ❤️


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Åh <333

2016-06-14 | 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: