Morgontrött Natha

Hola! Har varit riktigt seg den här veckan, svårt att dra mig upp ur sängen och svårt att komma igång. Tror det beror på att jag inte tränat som sagt. Lyckas ändå komma upp strax efter 9, men jag går runt och plockar undan, läser bloggar och annat intressant på internet.. Axel ligger här hemma sjuk sedan i söndags och jag är livrädd för att själv åka på det. Därför är det lite synd att jag pluggar hemma denna veckan så jag kommer ju inte hemifrån haha. 
 
Ska strax palta på mig massa kläder och gå bort till skolan och se om jag kan få med mig cykeln hem. Lyckas jag med det så tänkte jag gå på pumpen på gymmet sen om det finns plats. Det var längesedan så hoppas det inte är fullt. Längtar efter att få ta ut min kropp! 
 
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag noll inspiration till att blogga eftersom det inte händer något i mitt liv. Hade jag bara haft lite roliga bilder så, men inte ens det.. haha. Kanske ska ta med mig kameran på promenixen bort till skolan. Får se! Ha en fin dag mina vänner ♥
 
Ni får en suddig bild på min frukost imorse.. Mitt goda te som smakar som glassen Twist håller på att ta slut så måste köpa något nytt snart, frågan är bara vilken smak. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: