Livet med Com Hem

Vi har nu varit utan internet i en vecka.. Därav frånvaron här inne, att blogga från ipaden eller mobilen är verkligen något jag ogillar. Idag tog vi vårt pick och pack och åkte hem till min familj. Mamma och pappa kommer hem imorgon från Spanien så Axel kan sitta ostört i köket och spela medan jag kollar filmer och serier haha. Lillebror och Emmy är hemma så vi ska snart kolla på en film och äta godis. Så sedan sist jag skrev så har vi gjort saker som vi inte brukar, som t.ex. hyrt film på Hemmakväll, nästan lagt ett 1000-bitars (svartvitt) pussel och spelat sällskapsspel. Skrikit på Com Hem och hela kedjan förutom teknikern som inte hade tid att komma förrän på tisdag nästa vecka. Vi hade problem med Com Hem redan i förra lägenheten och svor på att aldrig någonsin skaffa abonnemang hos dom igen. Men, dumma som vi var så fick det bli dom ändå. Dock så är det inte Com Hems fel detta, men bemötandet - att dom inte kan skicka ett mobilt bredband eller vad tusan som helst så länge, det är en stor anledning till att det kommer sägas upp till sommaren. Så det kommer fortsätta vara ganska tomt här inne tills vi får internet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: