Hejdå Januari

Härliga ångest-söndagen är här! Eller jag har väl ingen direkt söndagsångest förutom att jag måste plugga lite idag. Jag har skjutit på den här uppgiften så jäkla länge nu, även om jag började tidigare i veckan.
 
Under onsdagskvällen gjorde jag något riktigt hemskt. Jag skulle klippa Axel, vilket jag gjort i ett halvår drygt. När jag klippt ett tag så går det så jäkla drögt helt plötsligt och jag bara ser hur hans hud börjar komma fram och jag har snaggat bort en stor fyrkant.... Hans rakapparat har touchknappar, så man måste låsa den efter att man har ändrat. Då hade jag glömt göra det så jag hade ju kommit när nedåtpilen.. Sån jäkla panik jag fick haha. Stackarn, jag kände dock att det var "tur" att det hände på Axel och inte på Linus som jag klipper lika ofta. Då hade jag velat skjuta mig själv haha. 
 
I tordags gick jag och Lisa nästan 1mil i den härliga solen. Trodde dock att det skulle vara varmare men det blåste helt galet mycket. Det var nog väldigt längesedan jag gick i mina löparskor för jag fick blåsor på insidan av foten som brände gott. Inte alls skönt, så kunde knappt ha skor på mig sen vilket gjorde att jag fick hoppa indoor-passet på fredagmorgonen. Men balance-passet gick jag på i alla fall eftersom man är barfota. Jag älskar att starta morgonen med ett sånt pass. På eftermiddagen tog jag bussen upp till Matilda, där vi gjorde pizza och drack vin resten av kvällen! Mysig och rolig kväll med massa tjöt. Jag hade sån tur att hennes sambo Tobbe skulle hämta några kompisar i Trollhättan på natten så kunde åka med honom hem igen. 
 
Igår hade jag och Axel en mysig dag i soffan framför film. På kvällen gjorde vi oss iordning så kom Linus och Olivia över på middag och efter det åkte vi in till torget och bowlade. Jag måste bara nämna.. så där i förbifarten.. att JAG kom tvåa! Hehe. Axel vinner alltid över mig, men inte igår! Sen åkte vi tillbaka till oss och kollade på en film. Mycket trevlig kväll! 
 
Hoppas ni har haft en bra helg ♥
 
<-- Togs i somras, togs i fredags -->
Lille Ludde aka Murre, har växt rejält sedan i somras. Han är inte så liten längre! Gosigare katt får man leta efter ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: