En dag på leklandet

Jag och mamma spelade ju in en film till en julklapp strax innan julafton. Den var till mina yngsta kusiner på mammas sida, en dag med mig och henne på Stellas Lekland. Så idag har vi vart där och lekt i flera timmar och ätit mat! Väldigt fint och välplanerat lekland måste jag säga. Minstingen var lite för kort för att komma upp i vissa grejer vilket resulterade i att jag så snällt fick putta på och sen åka ner för rutschkanan, haha. Jag är både höjdrädd och ogillar fart så det var endast en kana som dom fick med mig i.. Det var den kanan som jag kunde bromsa med händer och fötter haha. 
 
Från inspelningen innan jul - Jag har ingen framtid inom skådespeleri i alla fall haha..
 
 
 
Ja ni ser ju skräcken i mitt face haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: