Bloggtorka och Spanienresa

Idag fick jag och mamma äntligen bestämt och bokat en resa till Spanien för bara oss två! Vi har sagt så länge att vi borde ta en weekend ihop nere i lägenheten. Så får det i födelsedagspresent! Ska bli hur mysigt som helst. Två dagar efter examen åker vi iväg i 5 dagar.
 
Idag har jag och Tilda haft FaceTime-plugg så slipper någon av oss åka så långt, himla bra! På fredag har vi opponering och respondering av C-uppsatsen. Så just nu håller vi på att granska ett par klasskompisars C-uppsats som vi ska opponera på. Längtar tills detta är över bara haha..
 
Men nu har jag suttit vid datorn nästan hela dagen så ska kolla några avsnitt av White Collar med Axel! Har lite bloggtorka just nu så vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Sen händer det inget superintressant heller för den delen haha. Min cykel står fastfrusen på skolan så har inte orkat gå dit för att hämta den vilket gör att jag inte orkar gå in till stan för att träna heller... dåligt Natha. Får rycka upp mig imorn och ta tag i den saken! 
 
Den älskade utsikten från lägenheten ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: