22 år

Hej på er!
Jag har haft en väldigt mysig helg med mycket kärlek. I fredags var Maia här som sagt, och kvällen spenderade jag framför tvn. Under lördagen latade jag mig rejält! Medan Axel var och hjälpte Linus med något bilrelaterat så tog jag med mig täcket ut i soffan och kollade på film hela eftermiddagen. Himla skönt måste jag säga. När dom var klara kom dom hem till oss så jag fick klippt Linus. Framåt kvällen gjorde jag och Axel i ordning oss och så blev jag utbjuden på födelsedagsmiddag med honom på Majo Bar. Väldigt gott och mysigt som de andra gånger jag vart där. Dock så hade dom ändrat konceptet så istället för små rätter, som det brukar vara på tapasresturanger, så var dom något större så det räckte med 2 var. Visserligen tog vi fyra olika rätter och delade på dom. Men jag tycker att tapas-känslan försvinner när det blir så pass mycket mat i varje rätt istället för lite men många olika. 
 
Igår ställde jag klockan eftersom min familj skulle komma vid 12-tiden. Jag skulle hinna iväg och köpa semlor och sen plocka undan lite. Jag hade sjukt tur igår för jag visste att det fanns en risk att det inte skulle finnas några semlor med tanke på att det var söndag. Och skulle det finnas några så var de säkerligen inte nybakta. Jag kom in i affären och såg hyllan där de brukar stå, och självklart så fanns där inga semlor. Men när jag går mot hyllan så kommer en personal ut med fyra kartonger nygjorda semlor. Jag tar två av dom och sekunden efter tar en annan kvinna de andra två kartongerna. Det var verkligen rätt tajmat haha. 
 
Utav min familj fick jag ju en spanien-resa ihop med mamma, men de hade även med sig en flaska rött, blommor från farmor och ett jättefint halsband från Ninas föräldrar! Sen hade en present från svärmor kommit med posten, ett par löparhandskar som jag velat ha så länge.
 
Det är såå ovant att se sig själv i kort hår haha..
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: