Oh happy day

God dagens! Jag satt halvvaken imorse och åt frukost när min mobil ringer. Det var en tjej från Eidar, Trollhättans bostadsbolag som undrade om vi var och kollade på en tvåa med kokvrå förra veckan. Och det var vi ju och hade svarat ja på intresset på den lägenheten. Då säger hon; "Jag har en likadan lägenhet men i en annan trappuppgång som är din om du fortfarande är intresserad!" Alltså jag blev så glad så jag kunde knappt hålla mig, när jag la på vart jag tvungen att skrika haha. Vi har sökt och sökt och gett upp hoppet om och om igen. Men den kom när vi minst anade det. 
 
Så imorgon ska jag dit och skriva på kontraktet, sen är det inflytt den första november. Det är lagom långt dit känner jag haha. Vi tyckte den var väldigt mysig när vi var och tittade på en sån lägenhet så det ska bli så himla kul. Och ÄNTLIGEN FÅ ETT SOVRUM! Och balkong! Var tvungen att ta en promenad till mitt favoritställe och bara andas lite haha. Få drömma och planera. Jag tillät mig själv aldrig drömma om lägenheter vi var och titta på för då skulle jag bli så besviken om vi inte fick den eftersom en lägenhet som vi hoppades på så sjukt mycket bara försvann framför ögonen på oss. Men nuuuu är det okej Natha, den är vår!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: