Godmorgon fredag!

Hej på er! Har suttit och myst framför Tvn hela morgonen, ska snart klä på mig och åka iväg på en timma med PT-Nathalie innan det är dags för en jobbkväll. Igår hade jag min sista praktikdag på Ambulansen och det känns så konstigt, nästa gång jag sätter foten på en ambulansstation så är det förhoppningsvis för att jag ska börja jobba där!
 
Har haft helt underbara handledare på praktiken som velat lära mig så mycket som möjligt trots att vi inte haft så många körningar. Igår avslutade vi dagen med att jag fick prova att ligga fixerad i spineboarden. Sjukt konstig känsla. Att knappt kunna svälja för att nackkragen höll det på plats, fick lite instängdkänsla och en känsla av att nästan inte kunna andas. Men av någon konstig anledning tyckte jag att bäckengördeln var värst, för den tryckte ihop hela bäckenet, och det var en obehaglig känsla. 
 
 
Matilda tyckte jag såg död ut, haha. Men det gick liksom inte att kolla mot kameran den låg utanför det lilla synfältet haha.
 
 
 
Hejdå Ed!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: