Sjuklingen här

Inatt har det inte blivit många timmars sömn.. Jag började få ont i halsen och hade svårt för att somna. Men jag måste ha sovit några timmar men sedan så började det att åska helt galet mycket och det small som bara den. Jag tycker det är sjukt läskigt med åska när jag är själv, och eftersom att Axel sov så kände jag mig jätteensam. Så säger jag: "Älskling, vakna jag är rädd, det åskar jättemycket!" Då svarar han: "Men du kan ta av min försäkring". Hahah någon har sin bil på hjärnan även när han sover. Sen kunde jag inte somna om, så när Axels väckarklocka ringer 5.40 så är jag vaken.. Blä. 

Men fick somnat en stund efter att Axel åkt i alla fall. Sedan klockan nio var jag till skolan och hämtade en bok jag skulle köpa av en tjej. Klockan 11 hade jag tid hos tandläkaren och sedan har jag pluggat resten av dagen. Men vid 1-tiden känner jag hur febern börjar krypa på mig. Så har mutat mig själv med glass för att klara av och sitta och plugga. Nu är jag stendöd och väntar på att Axel ska komma hem!

Förresten efter tandläkaren så cyklade jag bort till Åhlens och köpte två skålar som jag velat ha länge. Så invigde en av dom med glassen förut hehe. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: