En trötter

Hola, jag vet jag är sämst på att blogganust nu. Men jag började skolan i måndags och har en förkylning som inte riktigt vill bryta ut  så jag är så sjukt trött om dagarna. Jag skulle kunna sova mig igenom ett helt dygn känns det som just nu.

Men ja, skolan har ju börjat igen och det är en riktigt intressant kurs nu, mikroorganismer osv. Smaskigt haha, nej man blir väldigt medveten om allt äckligt som finns. Har i alla fall haft egna studier idag så sov till 9 och sen pluggat en del. Vi hade vår veckliga (haha va fan, finns det inget ord för det som "årliga" och "dagens"?) middag hos svärmor idag, mycket gott och trevligt! 

Nu ska jag kolla på all drama i paradise hotel hehe.

Fått dille på havregrynsgröt med riven äppen och kanel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: