Hösten är välkomnad

Jag sitter här i en tjocktröja och bara latar mig, som jag gjort den senaste veckan.. Blir så extremt uttråkad av vädret och att alla jobbar eller är bortresta, plus att jag får min första lön nu på måndag, så kan inte hitta på saker jag skulle vilja göra heller, haha. Tragiskt natha. Meeen idag kom Maia äntligen hem från USA, så ska åka till Stenungsund imorn och gosa med henne! Det jag ändå ville komma fram till är att jag är redo för hösten, tända ljus och mys inomhus, tjocka tröjor. Japp!
 
Nu ska jag ta och rycka upp mig själv och ta på mig träningskläderna och cykla till STC! Skriver jag det här så vet jag att jag måste, för annars skäms jag om jag ljugit.. haha. Och det är första gången på typ hela sommaren, så nu jävlar. Jag har mål som ska uppnås samtidigt som min kropp behöver det, för ush vad jag har ont överallt nu.
 
Så, let's do this!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: