Godeftermiddag.

Har precis kommit hem, eller precis och precis, för en timma sen. Har haft examinerande seminarie hela eftermiddagen. Det gick superbra, vi blev godkända och det var väldigt givande. Så imorgon har vi studiedag, men inget att plugga till så det blir en tvättdag och lite träning.
 
Insåg att min blogg inte var så uppdaterad, med arkiv och lite så, så har fixat det och även uppdaterat infosidan om mig. Den kändes ganska gammal och dåtidig (..fin böjning). Så nu står där absolt senaste informationen om mig, hehe..
 
Helgen har vart en riktig lat-helg. Gjort minsta möjliga, förutom att min kära familj kom hit i lördags och fixade god brunch och pappa fick satt upp de sista hyllorna. Så igår tog jag mig en powerwalk i regnet, med högmusik i lurarna. Sjukt gött, men satan vilken träningsvärk jag har idag.. haha! Sjukt otränad.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: