Fina lördag

Har vart och dansat med mina funkykidz, har även varit funkybjörnen som är Funkykidz maskot! Han är med på slutshowerna och i höstas så fyllde han år och då kom han och hälsade på en lektion. Den var sjukt stor och sjukt varm. Haha jag som är så kort drunknade i princip i dräckten.

Barnen tyckte han var såååå mjuk och tjock när de tog på rumpan och då vickade jag på den, sen sa dom att jag skulle göra det hela tiden... det är tur att de är lättroade! Inte lika lätt att få mina 6åringar att tro på honom..
"Neeeej han är bara utklädd, det är ingen riktig björn!"
"Klart det är en riktig björn, du ser så tjock han är.." svarade jag och då fick jag till svar att han måste käkat för många blåbär!

Behöll skinjackan i den storleken, kom på att jag aldrig använder tjocka koftor eller så, och vanliga tröjor fick jag plats med när jag provat en massa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: