Träna träna träna

Igår var jag på ett RPM-pass (spinning) i Rollsbo där en utav de som gör Les Mills-passen körde, eftersom han var i Sverige nu. Det var grymt men det kändes att jag inte tränat på otroligt länge! Och under sommaren när jag inte har tränat och nu så får jag väldigt ont i ryggen.. så måste börja träna igen.

Så jag och mamma har bestämt oss för att träna på morgonen på måndagar och fredagar och två kvällar i veckan + att Funkykidzen drar igång nu på lördag :D

och Maia, jag ska allt bevisa att jag orkar detta ;)



Kommentarer
Skrivet av: Maia

ALDRIG haha

2010-09-08 | 17:54:36
URL: http://maialundstrom.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Klart du orkar du brås ju på mig ;)

2010-09-09 | 12:48:25
Skrivet av: Jonatan

söt du är älsklingen du kommer orka träna massa :)<3<3

2010-09-12 | 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: