Walk in closet

Jag och mamma fick as grymma idén när vi var i Gbg förra helgen! Vi hade shoppat nya kläder och sa "den kommer jag nog ner och lånar av dig någon dag" för vi lånar varandras kläder en hel del.. Så, varför inte göra om extrarummet där uppe (som inte används till något vettigt ;) till en Walk-in-closet, där vi kan ha bådas kläder i! :D

Så när vi ändå var i Gbg och köpte golv idag, så gick vi in på IKEA och kollade lite på hyllor och annat som kan tänkas ha där uppe. Kollade även på speglar, det är ju så att (tränings-nördar som vi är..) vi skulle behöva ha en rätt stor spegel i vardagsrummet så t.ex. jag kan träna på Funkykidz-danserna framför.. eftersom jag behöver se hur jag gör stegen osv ;) Men hittade ingen i bra storlek så vi får se hur vi ska göra.. Men det kommer komma upp en spegel där förr eller senare, det vet jag ;)