Najtan goes smart

Vi hade precis ätit färdigt och jag skulle visa mormor vad jag har på musikprov imorn, så slår jag upp mitt kollegieblock och gissa vad jag hittar där?! haha

- mitt minneskort!! Vi har liksom letat överallt, o det hade kunnat åka ur vart som helst om jag hade plockat upp mitt block. Men tur att jag hittade det :D

Senare ska vi till DosMares och köpa ngt till N för mormor ska till Sverige på onsdag, så ska jag även kolla på ngn mer tröja. För på måndagar och fredagar när jag har gympa, måste jag ha mjukisbyxor på mig, o dom är svarta, men så har jag bara svarta tröjor, så då blir jag helsvart = inte snyggt! Så någon färgad tröja ska jag kollar efter :)

Sen måste jag nog gå in till M eller B och se om jag kan få hjälp med musikläxan, iomed att jag fattar nada.

Ohjust det ja.. jag har beställt ett skitsnyggt armband ifrån Chique.se så jag längtar tills mamma skickar hit det :D
Och igår när jag skulle sova, så kollade jag lite i häftet som jag fick med armbandet utav päronen, från Thomas Sabo.. Då blev jag jättesugen på att köpa ett hänge, men jisses så dyra dom var! Dom som jag kollade på låg på 500kr - för ett hänge!! Ajja, ngn gång ska jag allt köpa ett ;)

Puss o kram



Kommentarer
Skrivet av: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Hej och tack för kommentaren i min blogg :D Det var jätteroligt att läsa!



Vilken fin blogg du har, förresten. Jättehärlig bild i headern :D

Och så kul att plugga utomlands! Det är min högsta dröm (mitt drömland är USA)



MVH /Erica Pettersson http://pitetjej.webblogg.se

2009-03-02 | 18:31:01
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Skrivet av: ITmira

Tur du hittade kortet! Självklart måste du ha en annan färg på gympatröjan, hur skulle det annars se ut;)Är det blockflöjtsläxa?

Puss mami

2009-03-02 | 18:41:47
Skrivet av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

jag svarar inte på designfrågor men designadinblogg tror jag det finns en blogg som heter .. Prova där !



/ En tjej i storstan

2009-03-02 | 20:18:51
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Skrivet av: NAJTAN [SVAR]

Erica;

Ah det är rätt kul faktiskt, lite svårt med språket bara men under dessa två månader som gått har jag lärt mig en del :) Jag hoppas verkligen att du får uppfylla din dröm :)

Du är så otroligt duktig på design asso, o dina bilder är också väldigt fina!

Mvh / najtan

2009-03-02 | 22:28:09
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: