Fredagkväll med film

Jag har sett här att jag inte skrivit på ett bra tag, bara lagt in en del bilder :O
Så nu blir det lite uppdatering på den fronten!

Ja vad har hänt, vi vart ju i Spanien i en vecka som var helt underbar! Solade och badade varje dag, åkte go-cart [bilder kmr nog på det ;] , shoppade, var med om ett Big-House-rån ;) o massa mer.

Idag är det fredag, 5 juni, bara 1 halvt riktig skoldag kvar då. På måndag är det lektioner men det kommer nog inte bli så mycket jobbande om man säger så ;) Sen på tisdag är det städdag - tömma skåp och städa klassrum. På onsdag är det klassens dag, då ska vi till stranden o köra lite aktiviteter, riktig soft dag, börjar 9 och slutar 12 :) Och på torsdag slutar vi, då blir det sooommarloov!

Ikväll är mormor här, hon flyger till Irland imorn så hon sover här. Vi har hyrt dom bästa filmerna, ikväll ska vi kolla på I taket lyser stjärnorna och imorn blir det nog Yes man, då är jag och brorsan hemma själva. Sen har vi även hyrt Twilight igen, den är bästa filmen jag veeet, man blir helt besatt av den! Jag och Linn ska se premiären av New moon har vi bestämt ;)


Ha en trevligt fredagkväll, och Grattis till alla studenter! :D
Puss&kram


Kommentarer
Skrivet av: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Hoppas du får en trevlig helg!

2009-06-05 | 22:53:33
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Skrivet av: MANDY

TWILIGHT :D:D:D (L) ÄLSKAAAAAAAAAAA. hahahah vi måste ha filmkväll någondag :) puss

2009-06-12 | 22:21:37
URL: http://heymmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: