Midsommar i pics och text

Hej på er!
Midsommar har vart underbar för min del, säkerligen för er också!? :) Vädret höll ju faktiskt och vart soligt.
På midsommarafton, alltså i fredags åkte vi ut till Orust  för att fira med kompisar. Det blev lekar, mat, göra-midsommar krans och massa mer. Senare på kvällen åkte jag o N iväg, de va kul!

Igår åkte vi ut med båten till en holme och bara hade det gött och segla lite med några kompisars lilla segelbåt.
Tänkte visa ett par bilder från fredags; 




översta bilden: På brodern när han får liite 'handikapp' i att såga av en bräda ;)
understa bilden: På H när hon tar bort alla AhlgrensBilar ifrån ansiktet ;)
Haha, roliga men knäppa lekar vart det allt, o dessa var några av alla!

Mer bilder kommer nog säkert, lite svårt bara eftersom jag är liite så att jag inte vill lägga upp bilder på folk där man ser väldigt mycket av deras ansikten och en stor del av bilderna är ju sånna .. men vi hittar säkert några som jag kan lägga ut :)

Har precis kollat genom alla som uppdaterat på Bilddagboken, Bloglovin' nästa! ;)
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: