La tarta

Idag vart det inte direkt någon skola, inga lektioner men man skulle helst vara där, det var en mattävling, lekar, platta håret/sätta i löshår/locka håret/manikyr osv. Så jag, M och R hade bestämt att vi skulle vara med i den här mattävlingen då, antingen kunde man göra en maträtt eller en efterrätt, vi satsade då på en tårta. En Princesstårta, den gjorde vi igår hemma hos M. Vi la på allting utom grädden och marsipanen, det fixade vi imorse innan vi åkte till skolan.

M kom hit halv 8, då vispade vi grädden och la på marsipanen och sedan de rosa fina rosorna + gröna blad, den blev faktiskt riktigt snygg! Hade tänkt att ta kort på den, men så glömde jag av det.

Vi kom 3:a, det är ändå rättbra, för det var väldigt många som var med.

Tyvärr så råkade R putta till tårtan som stog på bänken som vi satt på, så den ramla ner och hamnade upp och ner på xD
Hahhaha, så kan det gå, menmen det går ju fortfarande att äta den ;)

Nu ska jag gå o lägga mig, är supertrött eftersom jag var tvungen att gå upp så tidigt idag.
Puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: