Kamera säljes

Japp nu var min idrottslektion klar :D
Planeringen är inlämnad och skickade precis in programet för Friskis och Svettis'en. Vi är tvugna att ha som uppvärmning Friskis och Svettis. Kul faktiskt att sätta ihop musik med korregrafi.

1:a låten är: Gnarls Barkley med låten Crazy

2:a låten är: Kate Perry med låten I kissed a girl

3:e låten är: Infernal med låten From Paris to Berlin

Nu är det då äntligen lov! Jag har verkligen längtat.
Idag är det mys med mamma och brorsan, pappa är på nått kalas. Käka god mat och så.

Imorn ska jag först till torget, undertiden som mamma och pappa tränar. Efter det ska vi till optikern och se om jag har dålig syn, hehe. På kvällen ska vi hem till Familjen Gourme' och äta jättegod mat (som alltid när man kommer hem till dom) mysa och ha trevligt :)



Jo jag ska nu då köpa ny kamera - systemkamera, och för att ha råd med det så behöver jag sälja min gamla. En Fujifilm FinPix s6500fd, semikamera, som är som ny, är endast ett halvår gammal. Har varit väldigt nöjd med den, men vill byta upp mig till en systemkamera. Vill du ha reda på mer kan du maila på [email protected]



Kram <3


Kommentarer
Skrivet av: Perra

Sv: Tack :D

2008-10-24 | 23:22:48
URL: http://typperra.blogg.se/
Skrivet av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Är kameran såld?

2008-11-01 | 16:22:37
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: