Valsöndag

Godkväll på er!
Jag gör väl som resten utav svenskarna just nu och tittar på Valvakan. 
 
Jag har pysslat väldigt mycket senaste tiden vilket gjort att bloggen har fått ligga lite på is. Jag har målat en hel del, stickat osv. Idag har jag klätt mitt skrivbord med dekorplast som jag hade kvar från byrån, och möblerat om i gästrummet. Det blev väldigt bra, ni ska få bilder när jag är helt klar med skrivbordet och fått städat upp lite. 
 
Har haft en väldigt härlig och lugn helg. Startade helgen med en AW på Stallgården med Nina, Jonathan och älsklings-Elton. Jag hade inte varit där tidigare så det var kul att testa något nytt. Väldigt mysig resturang och fantastiskt god mat. Frammåt kvällen hämtade vi upp Viktor som kom med bussen så åkte vi hem till Nina och Jonathan och sov över där. Att börja dagen med att gosa med Elton är verkligen lyxigt! Resten utav gårdagen tog jag och Viktor det lugnt, kollade på film och serier. Idag har vi som sagt grejat här hemma, städat och rensat garderoberna. Skönt!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: