Hemmahelg

Hej mina vänner!
Min lugna och sköna helg har börjat. Igår hade Viktor seriepremiär med en bortamatch, så jag hade en myskväll hemma. Riktigt ruskväder med storm och regn. Jag kollade på en serie jag haft i min lista ett tag, Atypical, som jag inte haft tid att börja på tidigare. Hann med sex avsnitt och den är verkligen en härlig serie. 
 
Idag gick vi upp ganska tidigt, gjorde omelett till frukost och tog det lugnt. Har varit och handlat fika för Maia och Oskar kommer förbi en sväng, och räkor till kvällen då Matilda kommer för en filmkväll. Känns som en bra lördag! Hoppas ni har en bra helg ♥
 
Lyckades med ett halvdant hjärta till V i veckan, haha..
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: