Gästrummet 2.0

Som sagt så pyntade jag om mitt skrivbord inne i gästrummet och passade på, när jag ändå var igång, att möblera om. Har känt mig så instängd när jag suttit inne i hörnet utav rummet, så har inte använt det lika mycket som jag skulle vilja. Allting blev över förväntan! Skrivbordet fick sig en rejäl uppfräschning med enkla medel och rummet blev helt annorlunda. Nu behöver jag inte fundera på vad som händer bakom min rygg, haha. Supernöjd!
 
Så här såg skrivbordet ut innan.. Kan dock inte hitta någon bild på hela rummet hur det såg ut. 
 
Efter. Ville inte ta kort på hela rummet för det står en ful dörr till höger som vi ska bära upp till vinden haha..
 
Dekorplast och målarfärg → ljust och härligt.


Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Blev jättebra! Mysigt att ha ett pysselrum!

Svar: Visst blev det bra! Ja väldigt skönt att ha sakerna på ett ställe och känna att man kan sitta där :)
Najtan

2018-09-11 | 13:21:08
Skrivet av: Åsa

Vad bra det blev =)

Svar: Visst blev det ☺️
Najtan

2018-09-14 | 16:32:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: