Förkylning och semester

Hej min vänner!
Äntligen fredag, och jag har verkligen längtat då jag flyger till Spanien imorgon med mamma och pappa. Ska bli så mysigt och kul. Vi ska tömma lägenheten och flytta allt till huset och greja. Jag stannar till på onsdag, så det är en lagom liten semester så här i höstmörktret. 
 
Hela förra veckan låg jag däckad av en förkylning och feber. Inte särskilt kul! Men på torsdag kväll kom svärföräldrarna ner, så vi hade en mysig helg ihop med dom. Vi åt middag med Viktors kusiner, var på Nordiska Akvarellmuséet, kollade på match och bara tog det lugnt. 
 
V köpte ett överlevnadskit till mig när jag låg hemma ♥
 
Vi åkte ut till Klädesholmen efter vi varit i Skärhamn, och tittade på solnedgången
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: