Häng i solen ☀️

Hej!
Har haft en skitdag idag, men den verkar vända nu i alla fall. Det började redan igår, så det har väl hängt med idag bara. Annars har jag haft en helt underbar helg med nära och kära. I fredags gjorde vi inte särskilt mycket, hade en lugn hemmakväll. På lördagen mötte vi som sagt upp mamma, pappa och Nina och Elton för en fika och promenad i det härliga vädret. Senare tog jag bussen till Trollhättan för en kväll med Linda på en uteservering i solen, mysigt att bara sitta och pladdra i timmar. Viktor hade en kväll med sina arbetskollegor så när jag kom tillbaka till Uddevalla mötte jag upp dom. När vi väl skulle hem var det inte lika kul att vara barbent med kjol, fy f-n vad kallt. Haha. 
 
Lördags-glad tjej som endast fick smaka på cidern innan hon insåg att V hade hennes leg och var tvungen att åka och hämta det innan bussen gick.... hehe.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: