I det enkla bor det vackra

Hej på er!
De enda veckodagarna som finns är måndag och fredag tror jag, tiden springer iväg och ändå kan man inte tro att det snart är april om man tittar ut. Har haft en härlig helg med kalas, middag hos mina föräldrar och mys i solen. 
 
Inledde helgen med att hjälpa Nina med Elton i fredags medan hon gjorde tårtor till sin födelsedag. Så han hade en mysig sovstund på mitt bröst, som vanligt haha. Och jag fick en trevligt pratstund och fika med Nina. I lördags fyllde hon år så då var det kalas med supergoda tårtor, både smörgåstårta och marängtårta, mums. Köpte lite Ritualsprodukter till henne så hon kan unna sig ett skönt bad emellanåt. 
Efteråt hämtade jag upp Viktor som spelat träningsmatch så åkte vi vidare till Stenungsund för en natt hos mina föräldrar. Igår när vi vaknade var det klarblå himmel och solen värmde gott intill husväggen. Hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen spenderade vi med andra ord i deras uterumm och på baksidan, underbart! 
 
Jag och Viktor åker till Övik på torsdag och blir borta under hela påsken, längtar! Nu var det inte längesedan svärföräldrarna var nere hos oss, men ska bli så kul ändå plus att vi får träffa resten utav familjen också. Men om det blir tomt på bloggen vet ni varför. 
 
 
 
Avslutade helgen med en tomat och mozzarella-tallrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: