Fyller själen med solstrålar

Hej på er!
Ny vecka på ingång och jag har haft en otroligt lugn helg. Vilket var behövligt för både jag och Viktor har varit galet trötta haha. I fredags startade vi helgen med ett träningspass. Jag vågade och orkade med ett rygg och mag-pass, superkul och underbart att kicka igång helgen med det. På kvällen gjorde vi middag och spelade Vertellis för par, vilket var väldigt mysigt. 
 
På lördagen låg vi på soffan i stort sett hela dagen bortsett från en innebandymatch mitt på dagen, men det är viktigt att tillåta sig det om det är vad som behövs. Framåt kvällen kom Maia, vi hade en mysig kväll med lite plockmat och massa prat och skratt. 
 
Igår åkte vi till Bjursjön för en promenad i det härliga vädret, som vi hade lyxen att ha hela helgen. V har blivit intresserad utav att lära sig att fotografera så vi tog med kameran ut och det blev en rolig fotostund istället för en promenad. Vi kom 500meter på en timma, haha. Men det var väldigt kul att lära ut och för en gång skull kunna stå framför kameran. Bilderna nedan är fotade utav Viktor men redigerade utav mig, förutom mobilbilden på Viktor såklart!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: