Besök från Norrland 🖤

Hej på er!
Har haft en mysig helg med svärföräldrarna hos oss. De kom i fredags och stannade tills imorse, så vi har hunnit med en hel del även om vi tagit det lugnt. Vi har tittat på Viktors match, shoppat lite och fikat på Torp, haft middag ihop med min familj hos oss, och tagit en promenad i skogen. 
 
Idag kom Tilda och Penny hit för mys. Så härligt att bara hänga i soffan, kolla på Babblarna och leka. Lagom dag med andra ord! Imorgon ska jag äntligen få nya fransar, denna omgången har jag tappat otroligt mycket egna fransar. Sen hjälpte det inte att jag blev sjuk förra veckan när jag egentligen hade påfyllning, så det är typ två fransar per öga kvar nu, haha...
 
Gårdagens promenad i Ljungskile, mycket snö att trampa runt i..
 
Coolt isen hade formats i bäcken
 
Gosen, du och jag
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: