180322

I tisdags hade jag en helt underbar dag i Nossebro hos Matilda och Penny. Solen stålade så vi var ute i nästan fyra timmar. Tilda passade på att beskära träd medan jag underhöll Penny och vovvarna. Det blåste lite kallt men intill husväggen var vårkänslorna höga. Fick en bild på Penny i förra veckan där det stod om "tant Najtan vill komma och gos med dom" och det tackar jag aldrig nej till!
 
Igår var det mer bebismys, men med en betydligt mindre liten groda. Nina och Elton kom hit så tog vi först en promenad längs strandpromenaden. Sedan var det skönt att komma in i värmen, dricka kaffe och mysa lite i soffan. 
 
Jag är så lyckligt lottad som har så fina människor runt om mig, vilket verkligen hjälper mig på denna krokiga väg ♥
 
 
Haha älskade Ziva
 
Grodan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: