Ed Sheeran

7:50 igår morse blev jag väckt av att Viktor ringde, han brukar inte ringa innan jag gått upp om det inte är något. Så jag svarade och hängde inte riktigt med på samtalet, sov nog mer än jag var vaken haha. Uppfattade att det släppts fler biljetter till Ed Sheeran och att han var sugen på att gå. När Viktor hade frukostrast kom han hem och så bokade vi biljetter. Så kul!
Vid lunch-tid kom mamma in till Uddevalla så åt vi lunch nere på stan och kollade i Saluhallen, där jag aldrig varit. Det var väldigt fint där, med så mycket gottigheter.
 
När Viktor och Dennis slutade jobbet åkte vi in till Göteborg och åt middag först innan vi gick vidare till Ullevi. Koncerten var bland det mäktigaste jag vart med om, wow säger jag bara. Han är fantastisk! Vi fick en helt magisk kväll ♥
 
Underbart god sallad blev det till lunch
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: