Ut med det gamla, in med med det nya

God kväll!
Idag har jag haft lite energi så jag har plockat undan allt julpynt och plockat fram vanliga lampor till fönstren osv. Tagit lite i taget, pausat några minuter i fåtöljen och lyssnat på musik. Väldigt impad över mig själv att jag lyckades sitta där och njuta utan att bli rastlös. Min kropp börjar äntligen hitta ett inre lugn. Det enda som är kvar är julgranen. Den får plockas ner imorgon. 
 
Imorgon är planen att jag ska åka hem till Nina och fota henne och gravidmagen, så mysigt! Vädret är ju inte lysande så vi ska försöka oss på innomhusbilder. Så får vi hoppas det blir någon snö innan hon föder så vi kanske kan ta några utomhus någon dag. 
 
 
Bort med nyårsglittret på naglarna, haha..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: