Stockholm

Hej på er!
Sitter just nu på mammas kontor här i Stockholm, hon jobbar medan jag dricker kaffe och läser lite bloggar. Vilka underbara arbetsplatser det här företaget har, så mysig miljö både här och i Göteborg. Så jag har med andra ord inga problem med att hänga här istället för hotellrummet en stund. 
 
Imorse när vi landade i Stockhom åkte vi direkt till hotellrummet och lämnade våra väskor sedan åkte vi vidare till Fotografiska och vandrade runt där ett par timmar. Underbart! Det är så avkopplande att gå runt i mörka rum och titta på coola fotografier. Sedan åt vi lunch i resturangen med en härlig utsikt, och det var en av de godaste maträtter jag ätit. Glömde dock ta kort på maten för jag var så hungrig, haha. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: